zondag 28 februari 2016

Nieuw....

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer na een heerlijke dag uitwaaien aan zee, wat een geweldige dag was het met dat zonnetje erbij,
ik heb samen met (mathilda) de vriendin van onze Dennis gewandeld van Westkapelle naar Oostkapelle en weer terug met onderweg in Domburg een heerlijke lunch, tja anders hou je het niet vol toch haha....
Dus alle stress van vorige week is eruit gelopen en begin ik weer aan een nieuwe week met als eerste een nieuwe kaart te plaatsten, nou ja al wel eerder gemaakt hoor, want een tijdje terug mocht ik als gastdesigner een kaart maken voor de nieuwe challenge bij K&K met als thema NIEUW.
En vandaag staat ie te pronken.

Samen beginnen aan een NIEUW avontuur.


Zal wel weer een druk weekje worden voor mij dus wanneer ik terug kom weet ik niet, maar ik blijf ondertussen wel alle blogvriendinnen in de gaten houden.

Een hele fijn zondag voor iedereen en tot gauw.
Groetjes Leni

Dank je wel voor je bezoekje en leuke lieve reacties

7 opmerkingen:

  1. Dat klinkt echt als een heerlijke dag Leni en je kaartje als GDT vind ik prachtig met die mooie tekst in alle kleuren van de rest van je kaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk zo'n wandeling langs het strand! Fijn dat je genoten hebt.
    Je kaart is ook erg mooi!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het was/is idd heerlijk weer om buiten te zijn, niet té lang want het is behoorlijk fris en een strak windje hier.
    Je kaart is super leuk.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jij maakt ook erg leuke kaarten zeg! Ben meteen volger geworden.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart Leni,
    wat is de opvallende tekst mooi!
    Heerlijk om lekker uit te waaien, je kunt er weer tegen..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Leni. Ik zag hem al bij K&K en hij "sprong" van het scherm af met dat gave tekstblok. Complimentjes...
    Een frisse start van de nieuwe week ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooie kaart.
    Zo te lezen kun je weer fris en fruitig aan de nieuwe week beginnen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen