dinsdag 15 maart 2016

Nieuwe woning....

Hallo allemaal,

Ik wil graag nog even een kaart laten zien die ik een tijdje geleden al gemaakt had, maar toen nog niet mocht publiceren. Hij was n.m. bedoeld als voorbeeldkaart bij K&K waar ik GD mocht zijn.
Hij staat op dit moment te pronken op het blog van K&K



Ik vond het super gaaf om GD te zijn, ik hoop dat het nog eens op mijn pad komt. 

Fijne dag aan iedereen en graag tot een volgende keer.
Groetjes Leni

Dank je wel voor je bezoekje en lieve reacties.

6 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjieke kaart, Leni. Erg leuk!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Leni,
    ja daar is hij dan! Het is een prachtige kaart! Mooi de tekst er zo in, achter het plaatje.
    EN het gaat je vast nog wel overkomen dat je gastdesigner ergens mag zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje hoor en die kleuren zijn zo mooi bij elkaar. Leuk dat je GD mocht zijn!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen