woensdag 9 maart 2016

Voorjaar / Pasen....

Hallo allemaal,

Allereerst van harte welkom aan Caroline zij is een nieuwe volger van mijn blog, ik heb ook hele leuke kaarten gezien op haar blog.

En dan ben ik hier weer met een kaart in de sfeer Voorjaar / Pasen.
Ben even naar buiten geweest voor een takje te zoeken en heb dat tussen de bloemetjes gezet, nou ik moet je zeggen het voelt buiten echt niet als voorjaar hoor brrrr.....koud!!
Van mij mag het voorjaar wel komen.

Deze kaart doet mee aan de challenge bij:





Zo en maar weer op naar de volgende challenge, want het blijft leuk he.

Fijne dag aan iedereen en weer graag tot de volgende keer.
Groetjes Leni

Dank je wel voor je bezoekje en de leuke en lieve reacties.


 

7 opmerkingen:

  1. Van mij mag de lente ook komen, Leni! Jouw kaartje helpt daar alvast een beetje aan.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Leni,
    hele leuke lentekaartje heb je gemaakt, mooi plaatje, leuke bloemetjes, bovenaan de strook is ook top!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve voorjaarskaart Lenie. Leuk effect geeft die geponste strook met dat kant eromheen. Een dotje om te zien...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel vrolijk kaartje Leni. Klaar voor de lente... De wind was inderdaad nog koud vandaag, maar de voorspellingen zijn niet slecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi kaartje Leni en dat takje is wel een heel grappig extra details. Je moet er maar op komen. Dankjewel voor je bijdrage bij WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorjaars kaart, Leni. Schattig plaatje heb je gebruikt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi en lief kaartje geworden. Dank je wel voor het meedoen met onze challenge.

    Groetjes Jolanda (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen